To nie rozumiem teraz tego, jak kupiłem w skodę w Mińsku Mazowiecki to nie mogę reklamować w Szczecinie?
[O2] Problem z tylnym zawieszeniem Octavia II FL, sprężyny
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Pomiar zrobiony, 365mm, doradca serwisowy stwierdził: zbiornik gazu lpg swoje waży i dlatego tak jest, możemy wymienić na sprężynki twardsze ale oczywiście na mój koszt, podziękowałem. Trochę zniesmaczony wysłałem maila aby otrzymać wyniki pomiarów i ich interpretację pisemnie, dalej będę zgłaszał do SAP, potem zobaczymy co wyjdzie ale już niesmak zostaje...
Może trzeba by sie jakoś zgadać w gronie osób którym nie wymieniono w ramach gwarancji i radzić co dalej?
Sprawy nie zostawię bo nie lubie jak się ze mnie osła i dojną krowę robi..W trakcie katowania maszyny...
Komentarz
-
-
Mam u Plichty to samoZamieszczone przez tstarkPomiar zrobiony, 365mm, doradca serwisowy stwierdził: zbiornik gazu lpg swoje waży i dlatego tak jest, możemy wymienić na sprężynki twardsze ale oczywiście na mój koszt, podziękowałem. Trochę zniesmaczony wysłałem maila aby otrzymać wyniki pomiarów i ich interpretację pisemnie, dalej będę zgłaszał do SAP, potem zobaczymy co wyjdzie ale już niesmak zostaje...
Może trzeba by sie jakoś zgadać w gronie osób którym nie wymieniono w ramach gwarancji i radzić co dalej?
Sprawy nie zostawię bo nie lubie jak się ze mnie osła i dojną krowę robi..
Niby się telefonicznie umówiłem ale mnie zesłali że Panienka z rejestracji im nie przekazała i nie ma szans itp... i dopiero po świętach na pomiar
Paliwo +pusty zbiornik gazu + 3x80 kg na tylnej kanapie i wymiar odległość opony od rantu 0
Komentarz
-
-
tego właśnie się obawiam, tak się nie da jeździć. Czy ktoś może próbował sprawę zbadać u rzeczoznawcy?Zamieszczone przez galanonim75Paliwo +pusty zbiornik gazu + 3x80 kg na tylnej kanapie i wymiar odległość opony od rantu 0
samchód o największym bagażniku w swojej klasie do... przewożenia waty! przestaje mnie to już śmieszyć.. za cholerę nie odpuszczę tego..W trakcie katowania maszyny...
Komentarz
-
-
Szanowni Panowie i Panie!
Po piątkowym pomiarze w Carsedzie wyszło 357mm, Panowie powiedzieli że póki co nie ma decyzji co z takimi przypadkami robić bo gwarancja tego nie obejmuje, napisałam e-maila na główną stronę skody z wyrazami swego niezadowolenia i żądaniem wymiany sprężyn. W poniedziałek miałam telefon ze skody, czy bywam tam gdzie auto kupiłam tj. w Krakowie, ponieważ nie bywam miałam czekać na tel. W środę zadzwonili z Carsedu, a dziś miałam wymianę sprężyn. Samochód stoi nareszcie prosto
Dziękuję Panom z Carsedu, za rady i wymianę, sprawa załatwiona pozytywnie i po kłopocie
Komentarz
-
-
wysłałem też do SAP ale nie liczę że będę miał tyle szczęścia co kolega wyżej, nie rozumiem tylko dlaczego tak oczywisty problem nie jest poprostu załatwiany od ręki tylko szczęście lub jego brak decydują czy wymiana będzie czy nie. Skoro samochód nie jest przystosowany do instalacji LPG bo wartości pomiarów zawieszenia tył odbiegają od norm okreslonych przez producenta (nie wspominając że optycznie to widać i pomiary jedynie tego dowodzą) to dlaczego te cholerne sprężyny nie są wymieniane na nowe, co więcej dlaczego twardszych od razu nie montuje się w trakcie produkcji, przecież już na tym etapie wiadomo że domówiona jest instalacja LPG, zwłaszcza że w przypadku instalacji fabrycznej takowe są montowane chyba nie jest to dla kaprysu tylko jest to realna potrzeba, eh wzbiera we mnie tylko złość jak to sobie o tym myślę... miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze eh... :evil:Zamieszczone przez [email protected]Szanowni Panowie i Panie!
Po piątkowym pomiarze w Carsedzie wyszło 357mm, Panowie powiedzieli że póki co nie ma decyzji co z takimi przypadkami robić bo gwarancja tego nie obejmuje, napisałam e-maila na główną stronę skody z wyrazami swego niezadowolenia i żądaniem wymiany sprężyn. W poniedziałek miałam telefon ze skody, czy bywam tam gdzie auto kupiłam tj. w Krakowie, ponieważ nie bywam miałam czekać na tel. W środę zadzwonili z Carsedu, a dziś miałam wymianę sprężyn. Samochód stoi nareszcie prosto
Dziękuję Panom z Carsedu, za rady i wymianę, sprawa załatwiona pozytywnie i po kłopocie
W trakcie katowania maszyny...
Komentarz
-
-
Dzisiaj dostałem z SAP, odmowę naprawy tylnego zawieszenia, pomimo jak to tajemniczo Pan z ASO określił "są w dolnych granicach wartości"
Też o tym pomyślałem, ale podobny temat, uszczelek wycierających lakier, na forum nie wypalił, pomimo deklaracji wielu chętnych.Zamieszczone przez tstarkMoże trzeba by sie jakoś zgadać w gronie osób którym nie wymieniono w ramach gwarancji i radzić co dalej?
Sprawy nie zostawię bo nie lubie jak się ze mnie osła i dojną krowę robi..
O tym też myślę, jak by to prawie ugryźć, narazie poszedł pierwszy email, zobaczymy jak się sprawy potoczą.Zamieszczone przez tstarkCzy ktoś może próbował sprawę zbadać u rzeczoznawcy?
samchód o największym bagażniku w swojej klasie do... przewożenia waty! przestaje mnie to już śmieszyć.. za cholerę nie odpuszczę tego..
Mamy paru prawników na forum, może mogli by nam jakiś mądry § podpowiedzieć, np. na PW żeby strona przeciwna nie znała wszystkich naszych ruchów.
dziadekk ujołeś sedno sprawy w 200%, jeśli jest kilka ASO, gdzie załatwia się oczywiste sprawy tak jak się należy, a w pozostałych ASO olewka na maxa.Zamieszczone przez dziadekkCzłowiek z ASO musi "zawalczyć" o wymianę sprężyn w SAP, a to jest wykonanie pracy = strata kalorii = zakłócenie spokoju, a jak już załatwi, to kolejne straty kalorii = papiery, mechanik, terminy.
Przy negatywie jeden kwit i dowidzenia, klient wróci za rok po gwarancji i zabuli .
To znaczy że kupować nowe auta (czytaj podnosić sprzedaż dealerowi) należy tylko tam gdzie pracują normalni ludzie, traktujący klientów z należytym poszanowaniem, we wszystkich sprawach.
A nie tylko, "KUPIŁEŚ TO JUŻ CIĘ MAMY"
Komentarz
-
-
Wcześniej napisałem że Centrum TMT we Wrocławiu nie chce wymienić sprężyn więc mocno zniesmaczony tym faktem potraktowałem sprawę poważnie.
Tego samego dnia rozmowa telefoniczna z działem reklamacji SAP wytłumaczyłem co się stało i kto nie chce uwzględnić wymiany. Miły Pan kazał napisać do nich pisemko po przez stronę SAP (formularz zgłoszeniowy). Opisałem, wyraziłem swoje niezadowolenie z podejścia serwisu jak i samej skody do tematu plus kilka uwag jak się nie da jeździć na takim zawieszeniu, powołałem się na Pana, z którym rozmawiałem telefonicznie. Od razu pisemko do serwisu z wyjaśnieniem dlaczego nie chcą wymienić plus dokumentacje pomiarową.
Tego samego dnia dostałem odpowiedź z SAP że się kontaktowali z serwisem i wydali wytyczne (jakie nie napisali).
Pisanie i nieodpuszczenie pomogło!!! wczoraj wymiana w Centrum TMT na nowe sprężyny (jakieś twardsze). Przed wymianą 370mm po wymianie norma 390mm.
Nie odpuszczajcie piszcie, dzwońcie aż zrobią.
ps. nie chcieli podać nr katalogowego sprężyn
Komentarz
-
-
hmm, muszę rzucić okiem jak to jest u Starego, w razie czego czy ktoś może podać numer tych sprężyn do wymiany?
czytam ten topik, ale nie mogę znaleźć, czy to jest 1K0 511 115 CL to co jeden z kolegów podawał na początku tematu (z pakietu na bezdroża)?
czy wszyscy jadą do ASO i wymieniają na "twardsze"
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
rozumiem że mówimy tutaj o formularzu kontaktowym, dostępnym tutaj?Zamieszczone przez piter-wrockazał napisać do nich pisemko po przez stronę SAP (formularz zgłoszeniowy).
Jeśli tak to pisałem wczoraj opisując problem, niezadowolenie i żadanie wymiany na takie które dostosowują samochód w pełni do instalacji gazowej, narazie zero kontaktu..
leonn może tym razem się uda i temat nie zostanie odpuszczony jak w przypadku uszczelek, poczekajmy na odpowiedzi SAPW trakcie katowania maszyny...
Komentarz
-
-
To i ja podzielę się swoją przygodą odnośnie sprężyn. Samochód nowy luty 2012 1.4 TSI Kombi. Gdyby nie forum to pewnie bym nie zwrócił uwagi, ale poczytałem i sprawdziłem pusty bagażnik, pełne koło zapasowe i pełny bak zmierzona wysokość 378 mm czyli poniżej normy. Podczas ostatniej naprawy gwarancyjnej wymiana pasa zgłosiłem przypadłość. Przy odbiorze auta usłyszałem, że wszystko jest ok i nie ma wartości określających wysokość tylnego zawieszenia. Po czym, ja wytoczyłem argumenty, że to nie do końca prawda i że jednak są. Pan wziął miarkę zmierzył samochód w salonie nowy z pustym bakiem wyszło 395 mm więc ok, zmierzył mój 378 mm, więc powiedział, że się doszkoli i zgłosi do SAP, po dwóch dniach zaprosili na pomiary nacisków, a dzisiaj dzwonili, że będzie wymiana na twardsze nowe zobaczymy na jakie wymienią fabryka zamontowało 2x żółty 1x biały co według etki jest w skali 3-12 twardość 5.
Komentarz
-
-
Tak. Ja mam fabryczny hak Skoda + LPG i miałem z tyłu za mało, ale jestem już po wymianie sprężyn w ramach gwarancji i jest znaczna poprawa (kilka stron wcześniej wrzucałem zdjęcia - strona 14).Zamieszczone przez Maicroftczy ktos zamowil fabryczny hak i do tego ma LPG i tez ma problemOblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
Ja mam fabryczny hak i lpg montowane w ASO. Ile wyszło na pomiarach w ASO nie wiem, uzyskałem tylko odpowiedż że, "są w dolnych granicach wartości", jak sam mierzyłem 1/2Pb, 1/2lpg koło zapasowe i parę pirdól w bagażniku wyszło mi 365mm.. U mnie jak kojarzę sprężyny mają, trzy białe kropki i jedna żółta, ale sprawdzę to jeszcze dzisiaj.Zamieszczone przez MaicroftAlbo inaczej spytam, czy ktos zamowil fabryczny hak i do tego ma LPG i tez ma problem
Komentarz
-
-
Rozmawiałem z pracownikiem ASO i przy okazji dowiedziałem sie, że Skoda nie sprzedaję już pełnego koła zapasowego do Octavii przy zamówieniu LPG. Sprawdziłem to w konfiguratorze i faktycznie opcja koła jest nieaktywna po zaznaczeniu instalacji LPG.
Czyli zdają sobie sprawę z jakiegoś problemu, a od du.. strony to rozwiązują.
- to jest celny komentarz do tej sytuacji.Zamieszczone przez tstarksamchód o największym bagażniku w swojej klasie do... przewożenia waty!
Przygotowanie do pomiaru to pełny zbiornik Pb, o LPG nie maja nic napisane. Ja będę robił przy przeglądzie.
Komentarz
-
-
To ja napisze jak u mnie. Na pomiarach bylem jakiś tydzień temu w Carsedzie w Mińsku. Pomiar był robiony przy 1/2 bp i 1/1 LPG ( w zgłoszeniu napisane ze było po 1/2)
Wyszło ze jest 365 mm.
Dziś Pan do mnie zadzwonił i powiedział ze Skoda uważa, że zawieszenie jest ok ale w ramach dobrej woli mogą przysłać sprężyny o większej twardości. Muszę dopłacić 150 zł za montaż. Nie jestem w 100% zadowolony ale niech im będzie zgodziłem się mam czekać na telefon. Jak przyjadą sprężyny to maja dzwonić aby umówić się na wymianę.Genialna furka => http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=876165#876165
Najnowsza zabawka http://zulpanter.blogspot.com -> serdecznie zapraszamy

Komentarz
-
-
To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że klient przy zakupie... tzn przy zamawianiu powinien mieć możliwość wybierania jednych z 3-4 twardości sprężyn. :? Ja np wożę się najczęściej sam, bez wielkiego bagażu.. i nie chciał bym jeździć bardzo wysoką, sztywną, twardą taczką. Obserwując ludzi na ulicach (np Warszawy) to 85% też wozi się samemu do pracy i z pracy, w mieście podczas jazdy po łatach, progach zwalniających i torowiskach, na zbyt sztywnym zawiasie była by mordęga.
Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
Komentarz